Intézetünk járóbeteg-szakellátását igénylő betegeinknek először az ambulancia épületében a földszinten található betegfelvételi pultnál kell jelentkezni. Itt történik az adatok rögzítése a számítógépes rendszerbe. Ehhez kérjük előkészíteni a személyazonosító igazolványt, a lakcímkártyát, a beutalót és a TAJ kártyát.
Az adatrögzítés után kedves betegeink lifttel vagy lépcsőn jutnak fel a 2. emeletre az ambulanciákhoz. A rendelőbe szólítást sorszám, illetve a beteghívó rendszer irányítja, segíti.
Az Intézet ambulanciáira előjegyzés, időpont egyeztetés szükséges!
Előjegyzést munkanapokon (Hétfőtől- Péntekig) munkaidőben,
kizárólag 09.00 – 15.00 óra között tudnak kérni!
Telefon: Ambulancia: (06-1) 467 9314 és (06-1) 467 9300/314, 109, 252, 281
Amennyiben telefonon nem érte el intézetünket a következő e-mail címen tudja velünk felvenni a kapcsolatot:
ambulancia.elojegyzes@omiii.hu
Részletes előjegyzés a szakterületeken belül az orvos neve alatt található!
Sztanó Emília
vezető asszisztens
Az Országos Mentális, Ideggyógyászati és Idegsebészeti Intézet elérhetőségei
1145 Budapest, Amerikai út 57.
Tel.: (06 1) 467 9300
E-mail: igazgatosag@mail.oiti.hu